"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)

Bill Gates to platí: Abyste měli "ty správné" informace...

Autor: JB | Publikováno: 16.7.2022 | Rubrika: Asie
USA

Jestliže Andor Šándor se vyjádřil v tom smyslu, že ve válce neexistují objektivní mediální informace, pak Bill Gates se stará, abyste měli "ty správné" (a česká cenzura, abyste neměli ty nesprávné). Na veřejnost se nyní dostala informace, kterým médiím nadace Billa Gatese rozdala celkem 319 mil.€. Mrkněte na seznam:

NPR – 24,6 millionů

The Guardian (inklusive TheGuardian.org) – 12,9 millionů
Cascade Public Media – 10,8 millionů
Public Radio International (PRI.org/TheWorld.org) – 7,7 millionů
The Conversation – 6,7 millionů
Univision – 5,9 millionů
Der Spiegel – 5,4 millionů
Project Syndicate – 5,3 millionů
Education Week – 4,9 millionů
WETA – 4,5 millionů
NBCUniversal Media – 4,4 millionů
Nation Media Group (KenyaKenia) – 4 millionů
Le Monde (Frankreich) – 4 millionů
Bhekisisa (Südafrika) – 4 millionů
El País – 4 millionů
BBC – 3,7 millionů
CNN – 3,6 millionů
KCET – 3,5 millionů
Population Communications International (population.org) – 3,5 millionů
The Daily Telegraph – 3,4 millionů
Chalkbeat – 2,7 millionů
The Education Post – 2,7 millionů
Rockhopper Productions (U.K.) – 2,5 millionů
Corporation for Public Broadcasting – 2,4 millionů
UpWorthy – 2,3 millionů
The 74 Media – 2,3 millionů
Texas Tribune – 2,3 millionů
Punch (Nigeria) – 2,2 millionů
News Deeply – 1,6 millionů
The Atlantic – 1,4 millionů
Minnesota Public Radio – 1,3 millionů
The New Humanitarian – 1 million
Sheger FM (Äthiopien) – 1 million
Al-Jazeera – 1 million
ProPublica – 1 million
Crosscut Public Media – 810.000
Grist Magazine – 750.000
Kurzgesagt (Webvideos, München) – 570.000
Educational Broadcasting Corp – 500.000
Classical 98.1 – 500.000
PBS – 500.000
Gannett – 500.000
Mail and Guardian (South Africa) – 490.000
Inside Higher Ed. – 440.000
BusinessDay (Nigeria) – 417.000
Medium.com – 412.000
Nutopia – 350.000
Independent Television Broadcasting Inc. – 300.000
Independent Television Service. Inc. – 300.000
Caixin Media (China) – 250.000
Pacific News Service – 225.000
National Journal – 220.638
Chronicle of Higher Education – 149.994
Belle and Wissell, Co. – 100.000
Media Trust – 100.000
New York Public Radio – 77.290
KUOW – Puget Sound Public Radio – 5310 Euro
 

U dezinformací je nutné nejen ověřovat zdroj, ale i sponzora...

zdroj: exxpress.at

Milí čtenáři, dlouhodobě je velkým problémem ekonomická neudržitelnost provozu našeho webu, kdy nás bojkotují vyhledávače i reklamní společnosti, čili příjmy jsou nízké a zdaleka nepokryjí náklady. Proto provoz našeho webu je možný hlavně díky obětavým dárcům, proto prosím podpořte provoz našeho unikátního webu. Děkujeme všem, kdož nás podporujete. právě díky vaší podpoře se nám daří monitorovat šíření islámu v ČR. Prosím nepodceňujte hrozbu islamizace České republiky! Jsme dnes jediná skupina aktivistů, která v ČR trvale již mnoho let monitoruje šíření islámu, islamismu a projevy islámského extremismu. 
 
Jak nám můžete pomoci?
Sdílejte naše články.
 
Nebo finančním darem:
Číslo účtu: 209672916 / 0600, Moneta Money Bank, Variabilní symbol: 001
IBAN: CZ90 0600 0000 0002 0967 2916
BIC (SWIFT): AGBACZPP
 
Případně kupte knihy (o imigraci a islámu) v našem e-shopu a šiřte je mezi přáteli: 
Přečtěte si více informací o mešitách v České republice v naších článcích zde:

 

584 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení

Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

RSS feed Zasílání upozornění
Čtěte také
Výklad Koránu

Základy islámu a jejich výklad

Stručný životopis zakladatele islámu

Islám a terorismus

Súmrak európskej civilizácie - Barbari sa zmocňujú Európy
Články autora
Průzkum
Je v EU diktatura? Maďarský parlament se staví proti diktatuře EU. Jak to vidíte Vy? Je v EU diktatura?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď
Doporučujeme
Český obránce Vídně proti Turkům roku 1683