Ekologičnost elektroaut není tak růžová, jak bylo ideologicky požadováno. Když odhlédneme od externalit výroby a provozu, praxe přináší další problém. Již při manších nehodách jdou elektroauta do šrotu. Důvodem je, že po nehodě nelze garantovat nepoškození článkové baterie. A ta u elektrovozů činí polovinu ceny. Požáry elektroaut jsou intezívní, hasící náklady 5x vyšší, takže, pokud to bezpečně lze, je jednodušší nechat je shořet.
Ekologičnost elektroaut není tak růžová, jak bylo ideologicky kýženo. Když odhlédneme od externalit výroby a provozu, praxe přináší další problém. Již při manších nehodách jdou elektroauta do šrotu. Důvodem je, že po nehodě nelze garantovat nepoškození článkové baterie, které pak bývá příčinou vzniku požáru. A ta u elektrovozů činí polovinu ceny. Požáry elektroaut jsou vysoce intezívní, hasící náklady 5x vyšší, takže, pokud to bezpečně lze, je jednodušší nechat je shořet. A aby toho nebylo málo, samovznícení je obvykle vyloučeno z havarijního pojištění, takže ostrouháte, když to přežijete.
Integrovaný záchranný systém postavený na elektrovozech bude nejen blackoutu namydlený, aplikaci elektromobility na vojenskou techniku asi nikdo rozumný vůbec neuvažuje.
zdroj: https://exxpress.at
k tématu: https://www.islamizace.cz - https://www.islamizace.cz
Děkujeme všem, kdož nás podporujete. právě díky vaší podpoře se nám daří monitorovat šíření islámu v ČR. Prosím nepodceňujte hrozbu islamizace České republiky! Jsme dnes jediná skupina aktivistů, která v ČR trvale již mnoho let monitoruje šíření islámu, islamismu a projevy islámského extremismu.
Jak se (ne)hlasuje v europarlamentu aneb otevřený výsměch voličům od europapalášu